dilluns, 2 de juliol del 2012

Als bombers i bomberes, voluntàries i voluntaris, brigadistes, persones de recolzament i gent que ha deixat sa casa per lluitar contra el foc


Dedique esta entrada als bombers i bomberes, voluntàries i voluntaris, brigadistes, persones de recolzament i gent que ha deixat sa casa per lluitar contra el foc que calcina les muntanyes valencianes i d'altres parts. És el meu senzill i personal homenatge a elles i a ells.

Mai vos podrem agrair el que heu fet pels altres ciutadans. Segurament no vos faran cap gran homenatge públic, ni vos donaran copes, medalles, ni vos posaran insígnies. Ni eixireu en els telediaris aplaudits per la multitud. Quan passe el temps, la gent oblidarà que vau estar lluintant per salvar el nostre patrimoni natural i cultural. Però per a mi, este cap de setmana i hui dilluns, i dies successius, sou i sereu els meus autèntics herois.

Jo, que he sigut voluntari contra el foc en algunes ocassions, vos ho dic, perquè ho sent, perquè ho crec, perquè sé que és així.

Fotos: Incendi de l'Alcalatén. Bombers del món.

1 comentari:

agujerosenlosbolsillos ha dit...

El meu agraiment a tots i la meva admiració. Ja seria hora que els politics entenguesin que per aproparse'n al poble fossin voluntaris com tots ells en casos així. Arremangarse i a lluitar contra el foc, colze a colze.

I també, ja seria hora que dintre dels pressupostos hi haguessin partides per aquesta gent fins que poguin tornar a la normalitat personal i profesional. Res de partides per informes inutils. Necessitem a la gent, cuidar-la i mimar-la, la seva feina i el seu esforç.

Gràcies Agustí per el teu crit!.
Pepa.