
diumenge, 29 de gener del 2012
El llibre "Camins i paisatges de Vilafranca" de Diego Ripollés i Sergi Monfort

dimarts, 24 de gener del 2012
Una proposta encissadora: la Vall de Gallinera i els seus nuclis de població i despoblats moriscos



dissabte, 21 de gener del 2012
L'exposició 'Pobles Abandonats. Pobles en la Memòria', a Montcada fins el pròxim 2 de febrer
El Puntal, nucli de població d'Énguera situat prop de Navalón de Abajo



Històricament a Énguera hi ha hagut prou cases i nuclis habitats, sobretot en l'entorn de la carretera a Ayora i la que va a Beniali, però ara, pràcticament tots estan deshabitats.
En El Puntal es veu vida. Jo diria que també per la nit. No estem lluny de Navalón de Abajo ni de Navalón de Arriba, i això es nota. Pel que respecta a l'entorn, veig una important reforestació, inclús alguns boscos de pins que m'atreviria a dir que tenen més de 40 anys.
Una zona interessant, per a tornar amb més temps.
diumenge, 15 de gener del 2012
Les masies deshabitades de l'Alcalatén, en este cas el mas de la Torreta de Foios (Llucena)

dimecres, 4 de gener del 2012
Ascensió al castell del Poyo (Alpuente) i el paisatge vist en direcció a les aldees de El Collado i Vizcota





Vos adjunte algunes fotos de la magnífica vista: en direcció cap al punt de partida i cap a Vizcota, a més de cap a La Yesa.
diumenge, 1 de gener del 2012
La carretera entre Énguera (la Canal de Navarrés) i Aiora

Arribat a un punt, vaig continuar cap a Navalón. Però crec que tornaré més vegades per aquesta zona. No sé si teniu alguna aportació, alguna cosa a destacar sobre la zona. Jo he estat documentant-me, i crec que hi ha altres coses interessants a vore. Tinc pendent anar a Benali, i en esta mateixa excursió que vos he descrit, vaig aprofitar per a acostar-me a Benalaz i Benigüengo, però això ja ho contaré un altre dia.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)