diumenge, 26 d’octubre del 2008

La nit del dissabte al diumenge, un bureo a Puertomingalvo amb protagonistes valencians i aragonessos


La nit del dissabte al diumenge, i fins ben entrada la nit, a un local cedit per l'ajuntament vam poder gaudir d'un bureo. Música amb guitarra i veu, i ball en què van participar un grup de representants de l'Anglosola (La Iglesuela) i també de Vilafranca als quals es van sumar amb entusiasme veïns i visitants.

2 comentaris:

Carlos Bozalongo ha dit...

Magnífico el blog y el trabajo que veo que estáis realizando. Lo he conocido por un mensaje de Carolina, a la que veo disfrutar de lo lindo en la foto (sé que es así por lo que me ha contado). Por cierto que te escribo desde La Ribagorza, donde el problema del abandono del medio rural es también importante. Por mi parte acabo de abrir un blog del pueblo en el que vivo, que sobrevive gracias a estar situado al lado de una buena vía de comunicación, pero que languidece con una escasísima población muy envejecida. Te dejo el enlace en el que espero ir dando noticias sobre las actividades que los vecinos queremos ir llevando a cabo para darle vida a este rinconcito hermosísimo de Aragón.
Un abrazo afectuoso.

http://pueyo.wordpress.com

Anònim ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari. He vist la web i la recomane. La Ribagorça és una comarca on encara hem d'anar, però anirem.

Agustí