dilluns, 26 d’octubre del 2009

Presentació de l'exposició del Museu Valencià d'Etnologia "Pobles abandonats, Pobles en la memòria" a La Pobla de Vallbona

El passat dimecres 21 d'octubre La Casa Gran de la Pobla de Vallbona (el Camp de Túria) va acollir la presentació de l'exposició "Pobles abandonats, Pobles en la memòria", produïda pel Museu Valencià d'Etnologia de la Diputació de València. Teniu més informació ACÍ. Dir, per la gent que ha preguntat, que la mostra és gratuïta per als ajuntaments i entitats sense ànim de lucre de la província de València, només cal inscriure's en la llista d'espera.

Algunes de les aparicions en premsa que hi ha hagut sobre el tema són les següents:
(Europa Press), (Diario Crítico CV), (Eco Diario), (Qué Valencia), (La Información. com). Fotos d'este article fetes per Juan Antonio Alcántara. Moltes gràcies.

4 comentaris:

Carles ha dit...

Fareu presentació en Paiporta?

Agustí Hernàndez ha dit...

Carles,

l'exposició és de la Diputació de València, i és gratuïta per a qualsevol ajuntament o entitat sense ànim de lucre que la demane. Debades dur-la i montar-la. Només demanen que l'interessat ho solicite, i que aporte un local i durant el temps que estiga es responsabilitze del manteniment.

Jo vaig a les inauguracions que puc, en funció de la meua disponibilitat horària, i com a comissari intente explicar el contingut. No vaig a totes les inauguracions, no tinc cap obligació laboral. Si esteu interessats en què vaja a Paiporta, cal solicitar-ho quan més prompte millor perquè en la llista de pobles hi ha molts esperant.

Una altra cosa és la projecció de fotografies de pobles abandonats, que és tipus una conferència. Si algú d'allí m'ho solicita i organitza l'acte, doncs aniré, sempre en funció de la disponibilitat horària (estic estudiant opos), per això cal demanar-ho en prou de temps d'antelació.

Espere haver respost les teues inquietuds.

Carles ha dit...

En el link que has posat del museu d'etnologia diu: - De l'11 al 29 de novembre: Paiporta, Museu de la Rajoleria.

Només em preguntava si podràs anar a Paiporta a la inauguració i fareu una presentació com la de La Pobla.

Un salut i moltes gràcies per la teua atenció des de Picanya

Agustí Hernàndez ha dit...

Gràcies, no ho havia llegit. Com en tots els pobles no es fa presentació, no et puc dir ara res. Si hi ha presentació, ja m'ho diran, i en fuunció de la meua disponibilitat eixe dia, aniré o no. Vaja, l'objectiu és anar al màxim de presentacions possible.

Atentament,
Agustí